Niezwykła Praga 2022, instalacja artystyczna, Rondo Wiatraczna, Warszawa, Polska
Warszawska Łąka, instalacja artystyczna, Fontanny Podzamcze, Warszawa, Polska
Barometr Szczęśliwości, Centrum Praskie Koneser, Warszawa 2021
Latające Kolory, Multimedialny Park Fontann, Warszawa 2020
Rzeźba Kwiat, Centrum Praskie Koneser, Warszawa 2020
Papierowa Łódeczka, plaża przy Moście Poniatowskiego, Warszawa 2020
Strefa koloru – Ptaki, Warszawa, 2017
Rzeźby codziennego użytku, Centrum Praskie Koneser, Warszawa 2017
Czerwone na szarym, Rondo gen. Charles’a de Gaulle’a, (Dawny KC PZPR), Warszawa 2017
Budowanie, Teatr Druga Strefa, Warszawa, 2017
Glue-ty, Teatr Druga Strefa, Warszawa 2016
Akwarium, Nowy Szpital Dziecięcy, Warszawa, 2016
Kompozycja złożona z 200 wiszących rzeźb.
Łódeczka – Expo Mediolan, 2015
Błękitna Łódeczka, Wisła, Warszawa, 2015
Złoty Rybka, Wisła, Warszawa, 2014
Łódeczka, Wisła, Warszawa, 2014
Mixer 2, Centrum Konferencyjne, Warszawa, 2014
Obiekt – The End, Mielec, Festiwal M4, Polska, 2014
Czerwone na zielonym, Mielec, Festiwal M4, Polska, 2013
Mixer, Galeria Promocyjna, Warszawa, 2011
Wystawa w związku z przyznaniem nagrody czasopisma Exit.
Pozdrowienia z Łodzi, Manufaktura, Łódź, 2011
Praskie Aniołki, Warszawa, 2010
Biały Obiekt, Gdańsk, Stocznia, 2010
Sześcian ze styropianu o wym. 3mx3mx3m. Akcja drążenia tunelu w bryle styropianu zrealizowana w współpracy z Robertem Wilsonem i Europejskim Centrum Solidarności.
Never ending story, Centrum Nauki Kopernik, Warszawa, 2009
Na wodzie, Centrum Nauki Kopernik, Warszawa, 2009
Białe na wodzie, Wisła, Warszawa, 2007
Uciekający Błękit, kompozycja ruchoma, Warszawa, 2005
Budowanie – Skrawek Nieba z nad Manhattanu, Nowy Jork, 2003
Obiekt/rzeźba stworzona w drugą rocznicę ataków na World Trade Center.
Rzeźba Jednorazowego Użytku, Mariensztat, Warszawa 2002
Galeria Kawałka Nieba, Toruń, 2002
Rzeźba Jednorazowego Użytku, przestrzeń naturalna, Galeria Brantenbjerg, Dania 2001
Galeria Kawałka Nieba, Warszawa, Plac Konstytucji 2001
Różowe Milenium, Pałac Kultury i Nauki, Warszawa 2000/2001
Polacy, Wystawa Światowa, Expo Hanower, 2000
Obiekt do siedzenia, Warszawa 2001
We współpracy z Festiwalem Sztuka Ulicy.
Obiekt, Kraków, Rynek, 2000
Rzeźba stworzona dla miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury – Kraków 2000.
Rzeźba Jednorazowego Użytku, przestrzeń naturalna, Czubajowizna, Polska 1999
Las, La Pomerie, przestrzeń naturalna, Francja 1999
Woda, La Pomerie, przestrzeń naturalna, Francja, 1999
Trzy przestrzenie, Bruksela, 1998
Błękitne Drzewo, Sarajewo, Bośnia, 1997
W ruinach Parku Kultury, w ramach Sarayevo Winter Festival.
Błękitne Drzewo, Szczecin, 1997
Instalacja 26, Delft, Holandia, 1997
Różowe Drzewo The End, Warszawa, 1997
Różowe Drzewo, przestrzeń naturalna, Polska, 1996
Różowe Drzewo, Warszawa, 1996/1997
Błękitne Drzewo – Centrum Sztuki Współczesnej, Warszawa, 1995
Blue Tree – VU, Galeria Exposorium, Amsterdam, 1995
Biorzeźba – Galeria Hoff&Huyser, – Brouwersgracht Amsterdam, 1994
Błękit – Antverpia, Belgia, 1994
Tona błękitnych ziemniaków na ulicach zabytkowego centrum.
Rzeźba Jednorazowego Użytku – Delft, Holandia, 1994
Obiekt prezentowany 1 godzinę. Złożony z materiału biologicznego i plastiku – gipsu, farby i ciała.
Object – Zwolle, Holandia, 1994
Ostatnia róża lata – Galeria W. Reiff, Amsterdam, 1993
W hołdzie Josephowi Beuysowi. Z pracami m.in. Armando, Castellano, Dokoupil, Warhol, Beuys, Katase, Claessen.
Błękitne Drzewo – Galeria Apert, Amsterdam, 1993
Coś Błękitnego – Muzeum Sztuki Współczesnej Het Palleis, Haga, 1993
Tona błękitnych ziemniaków + zmieniająca się co tydzień kompozycja z geometrycznych plastikowych obiektów.
Różowe Drzewo – Kortenhoef, Holandia, 1993
Fruwający błękit – Studio Korte Leidse, Amsterdam
Instalacja złożona z kilkuset wiszących, błękitnych ziemniaków – rosnących podczas ekspozycji.
Błękitne atakuje – Kortenhoef, Fundacja Collage, Holandia, 1992
Obiekt – Warszawa, Akademia Sztuk Pięknych, 1992
Wysychająca glina. Rzeźba zmienia się samoczynnie – wilgotna masa wysycha, pęka, zmienia kolor.
Biorzeźba – Warszawa, Akademia Sztuk Pięknych, Pałac Czapskich, 1992
Jeden z pierwszych obiektów łączących materiały biologiczne i plastik (ziemniaki malowane błękitnym akrylem).
Strefa – Warszawa, Stare Miasto, 1992
we współpracy z Fundacją Kultury Polskiej
Obiekty – Warszawa, Stare Miasto, 1991
we współpracy z Fundacją Kultury Polskiej
Czerwone na zielonym – Warszawa, Stare Miasto, 1991
Pierwsza, oficjalna realizacja w przestrzeni miejskiej – kompozycja z czerwonych (odlanych z barwionego gipsu półkul) na zielonej przestrzeni pod murami Starego Miasta.