Strefy Odrealnionej Rzeczywistości


Niezwykła Praga 2022, instalacja artystyczna, Rondo Wiatraczna, Warszawa, Polska


Warszawska Łąka, instalacja artystyczna, Fontanny Podzamcze, Warszawa, Polska


Barometr Szczęśliwości, Centrum Praskie Koneser, Warszawa 2021


Latające Kolory, Multimedialny Park Fontann, Warszawa 2020


Rzeźba Kwiat, Centrum Praskie Koneser, Warszawa 2020


Papierowa Łódeczka, plaża przy Moście Poniatowskiego, Warszawa 2020


Strefa koloru – Ptaki, Warszawa, 2017


Rzeźby codziennego użytku, Centrum Praskie Koneser, Warszawa 2017


Czerwone na szarym, Rondo gen. Charles’a de Gaulle’a, (Dawny KC PZPR), Warszawa 2017


Budowanie, Teatr Druga Strefa, Warszawa, 2017


Glue-ty, Teatr Druga Strefa, Warszawa 2016


Akwarium, Nowy Szpital Dziecięcy, Warszawa, 2016

Kompozycja złożona z 200 wiszących rzeźb.


Łódeczka – Expo Mediolan, 2015


Błękitna Łódeczka, Wisła, Warszawa, 2015


Złoty Rybka, Wisła, Warszawa, 2014


Łódeczka, Wisła, Warszawa, 2014


Mixer 2, Centrum Konferencyjne, Warszawa, 2014


Obiekt – The End, Mielec, Festiwal M4, Polska, 2014


Czerwone na zielonym, Mielec, Festiwal M4, Polska, 2013


Mixer, Galeria Promocyjna, Warszawa, 2011

Wystawa w związku z przyznaniem nagrody czasopisma Exit.


Pozdrowienia z Łodzi, Manufaktura, Łódź, 2011


Praskie Aniołki, Warszawa, 2010


Biały Obiekt, Gdańsk, Stocznia, 2010

Sześcian ze styropianu o wym. 3mx3mx3m. Akcja drążenia tunelu w bryle styropianu zrealizowana w współpracy z Robertem Wilsonem i Europejskim Centrum Solidarności.


Never ending story, Centrum Nauki Kopernik, Warszawa, 2009


Na wodzie, Centrum Nauki Kopernik, Warszawa, 2009


Białe na wodzie, Wisła, Warszawa, 2007


Uciekający Błękit, kompozycja ruchoma, Warszawa, 2005


Budowanie – Skrawek Nieba z nad Manhattanu, Nowy Jork, 2003

Obiekt/rzeźba stworzona w drugą rocznicę ataków na World Trade Center.


Rzeźba Jednorazowego Użytku, Mariensztat, Warszawa 2002


Galeria Kawałka Nieba, Toruń, 2002


Rzeźba Jednorazowego Użytku, przestrzeń naturalna, Galeria Brantenbjerg, Dania 2001


Galeria Kawałka Nieba, Warszawa, Plac Konstytucji 2001



Różowe Milenium, Pałac Kultury i Nauki, Warszawa 2000/2001



Polacy, Wystawa Światowa, Expo Hanower, 2000


Obiekt do siedzenia, Warszawa 2001

We współpracy z Festiwalem Sztuka Ulicy.


Obiekt, Kraków, Rynek, 2000

Rzeźba stworzona dla miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury – Kraków 2000.


Rzeźba Jednorazowego Użytku, przestrzeń naturalna, Czubajowizna, Polska 1999


Las, La Pomerie, przestrzeń naturalna, Francja 1999


Woda, La Pomerie, przestrzeń naturalna, Francja, 1999


Trzy przestrzenie, Bruksela, 1998


Błękitne Drzewo, Sarajewo, Bośnia, 1997

W ruinach Parku Kultury, w ramach Sarayevo Winter Festival.


Błękitne Drzewo, Szczecin, 1997

Instalacja 26, Delft, Holandia, 1997


Różowe Drzewo The End, Warszawa, 1997


Różowe Drzewo, przestrzeń naturalna, Polska, 1996


Różowe Drzewo, Warszawa, 1996/1997


Błękitne Drzewo – Centrum Sztuki Współczesnej, Warszawa, 1995


Blue Tree – VU, Galeria Exposorium, Amsterdam, 1995


Biorzeźba – Galeria Hoff&Huyser, – Brouwersgracht Amsterdam, 1994


Błękit – Antverpia, Belgia, 1994

Tona błękitnych ziemniaków na ulicach zabytkowego centrum.


Rzeźba Jednorazowego Użytku – Delft, Holandia, 1994

Obiekt prezentowany 1 godzinę. Złożony z materiału biologicznego i plastiku – gipsu, farby i ciała.


Object – Zwolle, Holandia, 1994


Ostatnia róża lata – Galeria W. Reiff, Amsterdam, 1993

W hołdzie Josephowi Beuysowi. Z pracami m.in. Armando, Castellano, Dokoupil, Warhol, Beuys, Katase, Claessen.


Błękitne Drzewo – Galeria Apert, Amsterdam, 1993



Coś Błękitnego – Muzeum Sztuki Współczesnej Het Palleis, Haga, 1993

Tona błękitnych ziemniaków + zmieniająca się co tydzień kompozycja z geometrycznych plastikowych obiektów.


Różowe Drzewo – Kortenhoef, Holandia, 1993



Fruwający błękit – Studio Korte Leidse, Amsterdam

Instalacja złożona z kilkuset wiszących, błękitnych ziemniaków – rosnących podczas ekspozycji.


Błękitne atakuje – Kortenhoef, Fundacja Collage, Holandia, 1992


Obiekt – Warszawa, Akademia Sztuk Pięknych, 1992

Wysychająca glina. Rzeźba zmienia się samoczynnie – wilgotna masa wysycha, pęka, zmienia kolor.


Biorzeźba – Warszawa, Akademia Sztuk Pięknych, Pałac Czapskich, 1992

Jeden z pierwszych obiektów łączących materiały biologiczne i plastik (ziemniaki malowane błękitnym akrylem).


Strefa – Warszawa, Stare Miasto, 1992

we współpracy z Fundacją Kultury Polskiej


Obiekty – Warszawa, Stare Miasto, 1991

we współpracy z Fundacją Kultury Polskiej


Czerwone na zielonym – Warszawa, Stare Miasto, 1991

Pierwsza, oficjalna realizacja w przestrzeni miejskiej – kompozycja z czerwonych (odlanych z barwionego gipsu półkul) na zielonej przestrzeni pod murami Starego Miasta.